Pagina's

zaterdag 30 november 2013

Goed nieuws

Wat een bofweekend is dit aan het worden.
Vanmiddag shoppen op de Original Market.
En gisteravond was ik in de sauna.
De nieuwe hier in de stad.
Het was even wennen.
Maar echt heel bijzonder.
Hij zit namelijk op de 12de verdieping.
Liggend in het zwembad, en op veel andere plekken, keek je over de hele stad uit.
Met al die lichtjes leek het net alsof ik op stedentrip in New York was.
Ofzo.
Aan het eind waren we ontspannen, jeeh, en hadden we Heel Veel Slaap.
En ondanks dat little mister Moose wederom in mijn bed eindigde ergens midden in de nacht, sliep ik verder als een roosje.
Voor al die dagen dat ik zonder hulp van de sauna moet inslapen heb ik goed nieuws gelezen.
Ik deelde het gisteren in een snailmail.
Ik heb het eigenlijk niet echt nodig.
Want inslapen is mijn probleem niet echt.
Maarja, míjn chocolademonster heeft het ook gelezen.

2 opmerkingen:

  1. Joehoe! Je hebt gewonnen met mijn wedstrijdje! Kijk gauw op www.nikkidotti.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het op je blog gisteravond! Heb je gelijk gemaild :-) Dank!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!