Pagina's

zaterdag 16 november 2013

Herfst

Ik had een periode dat ik de herfst heel vervelend vond.
Dat ik er in de zomer er al tegenop zag.
Zonde zeg.
Dat ik wat somber kon worden en zijn.
Dat is gelukkig al jaren eigenlijk niet meer.
& Vroeg donker en guur weer is een goede reden om binnen ongegeneerd bezig te zijn in het atelier.
Met snailmail, met uitproberen, namaken, ontdekken, uitzoeken.
Ontspannen, genieten, opvrolijken, delen.
Ik kwam bijvoorbeeld een tutorial voor vosjes-vouwen tegen.
Er zijn er verschillende maar deze is echt makkelijk.
Ik maakte met zo'n schatje een herfstplaatje.
Die wil ik meesturen naar mijn eerste snailmailcorrespondentiepersoon (galgje!) waar ik via Tante Jannie's Postkamer het adres van heb gekregen.
Maar daarover een andere keer meer!
 I


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!