Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Living the fast life

Vandaag is mijn & onze little miss Moose ook officieel weer minder little geworden.
8.

Wauw.
En hoe blij ontvangen ook.
"Raar hè, nu word je nooit meer 7."
"Yes, yes, yes!!"
Dit voorbije levensjaar mochten er ineens weer broeken gedragen worden.
Moest haar kamer voorzien worden van een heus bureau.
Werd het woord Vet te pas en te onpas gebruikt.
Mocht ik liever geen staarten meer maken. "Dat kan ik allang al hoor."
Ging ze lezen zonder dat we haar nog konden horen.
Werden Barbies officieel stom.
Startte ze met theaterles.
En zo verder.
Maar de Krullevaar was nog steeds eng.
Wat hield ik van de little miss Moose van 7...

En wat verheug ik me op die van 8!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!