Pagina's

dinsdag 26 november 2013

Wijze raad

Ik had een tekstje van de Flow-scheurkalender.
Dat moest bewaard.
Net als vele andere.
Want ik kon en ging er vast, ooit, nog iets mee doen.
Of de snailers van Everybody Loves Snailmail.
Niet lang daarna vond ik bij Fotootje vandaag, naast anders moois, een plaatje wat er prachtig bij paste.
Haar blog volgde ik al maar had nog niet eerder dit moois ontdekt.
Ik zei het al eerder: Toeval bestaat niet.
Ik wilde ook al een tijdje borduren op papier.
Ja echt.
Dus daar hielp ik het Toeval een handje.
Ik maakte voor de tweede snailmail via Tante Jannie, thema Rood, o.a. dit kaartje:

De wijsheid kwam op de andere kant.
Ik wilde het uitproberen.
Mijn geest zag daarbij beelden van soepele bewegingen onder vrolijk gelach.
Dat bleken vervlogen tijden.
Je wordt er wel Rood van.

1 opmerking:

  1. Hahaha, nu weet ik wat je aan het maken was. Leuk gedaan! En leuk om te zien hoe jij weer ets extra;s toevoegt aan dat tekeningetje van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!