Pagina's

vrijdag 17 januari 2014

Post

Toen ik thuiskwam van vakantie lagen er wel drie stuks mooie post op me te wachten.
Echt, alsof je onverwacht jarig bent.
(Zou er wel eens iemand onverwacht jarig zijn?)
En toen kreeg ik vandeweek ook nog deze coole kaart van Grietje van Fotootjevandaag om me te bedanken voor de kaarten die ze won in mijn giveaway.
De post van Majella was ook om te bedanken.
Ik ben helemaal verliefd op deze kaart.
Zo cool gedaan ook met die losse confetti erbij.
Hij kan ook zonder rand van tape, zie hier, ik vind het zo juist leuk.
En zo simpel die adressering maar gelijk al mooi.

Via Tante Jannie's Postkamer ontving ik snailmail van Lianne.
Met moeite heb ik gewacht tot een echt moment voor mezelf om hem open te maken.
Het was zeker de moeite waard.
Een fijne lange brief (ze kreeg er kramp van ;-)) met leuke goodies.
Er komt nog eens een keer post terug hoor Lianne!
Tot slot but ofcourse not least had ik heel lieve Welkom Thuis-post van Maartje.
Van haar had ik een skipak geleend en, hoe toevallig, ik had o.a. als bedankje Noorse luciferdoosjes voor haar meegenomen.
Kan ze nog meer van dit soort schatjes maken.
Ja.
Echte post is zoveel leuker.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je de kaart leuk vond. Je had het verdient na de leuke post die ik van jou kreeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hè post.... en nu ga ik jou ook iets sturen. Geen idee wat hahahaha! Maar ben ik nou gek of zie ik nergens je email adres? Zou je mij dan kunnen mailen om je adres door te geven? sylstil @ planet . nl
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!