Pagina's

woensdag 5 maart 2014

Back to school (printable)

Whoohoo.
Ik heb gisteravond les gehad.
In mijn eigen woonkamer.
Van Lisa Congdon.
Zij maakt echt mooie dingen.
Ik heb me ingeschreven voor een vier-weekse cursus via CreativeBug.com.
Ik vond het echt zo gaaf.
De les duurde een uur en ik vond het heel fijn dat ik steeds even kon stoppen en ook terugkijken.
Het was helemaal niet moeilijk.
Dit was de eerste tekening die ik maakte:
Ik heb echt een geweldige avond gehad en verheug me nu al op volgende week.
Ik ben het trouwens pas net aan het ontdekken maar volgens mij staan er echt enorm veel hele gave tutorials en DIY-ideeën op CreativeBug.com.
Je moet je wel inschrijven voor deze cursus en je hebt dan gelijk een abonnement (9,95 per maand).
Dat vond ik jammer maar je kunt het elk moment weer opzeggen.
Als je ze leuk vindt kun je onderstaande twee tekeningen/kleurplaten downloaden (for personal use).
Download hier.
Download hier.

p.s. Ik kwam bij CreativeBug en de cursus van Lisa Congdon door Monique van Vlinspiratie, zij laat vaak leuke en mooie dingen zien op haar blog.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit, zeg! Goed gelukt deze tekeningen. eteen even gecheckt die site van creattive bug, erg leuk! succes met je cursus. groetjes Arda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit! Leuk om te lezen hoe je de cursus aan het doen bent. Dank voor het doorlinken naar mijn weblog. Veel plezier, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je! Ga jij binnenkort ook weer eens wat tekenwerk laten zien? Jij kunt echt heel mooi tekenen.

      Verwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!