Pagina's

maandag 7 april 2014

Projecten

Ik ben er achter gekomen dat ik een project-addict ben.
Ik vind mijn leven "saai" als ik niet minstens 1 groter project heb.
Een project waar nog vaart in zit of moet komen wel te verstaan.
ELS is in rustig vaarwater en ik werd onrustig.
Niet omdat ik niks kan verzinnen om te doen.
Integendeel...
Het blijkt dat ik juist ook projecten nodig heb om mijn aandacht te kanaliseren.
Je kunt simpelweg niet alles doen wat je tegenwoordig allemaal tegenkomt.
Op Pinterest, in leuke bladen, blogs etc.
Als ik geen project heb dan jeukt en trekt er te veel.
Waardoor ik altijd onrustig ben.
Ik besloot dat ik dus weer moest kiezen.
Omdat ik ook vond dat ik te veel achter mijn laptop zit werden het twee buitenprojecten.
1. Ik ben weer begonnen met hardlopen.
Dit plaatje maakte ik afgelopen zaterdag toen ik al hijgend mijn laatste minuut mocht wandelen van Evy.
Lekker hoor.
Andere keer meer hier over.
2. Ik ga nu eindelijk onze tuin bij de Vlietlanden eens koesteren.
Dat is eufemistisch voor heel hard werken om er nog iets van te maken na twee jaar verwaarlozing (lees kind gekregen).
Daar zitten ook hele leuke kanten aan.
Vandaag sloopte ik een armoedig hek.
Wie wel eens heeft gesloopt kent de helende werking ervan.
En gisteren maakte ik de grote lap retro-gordijnstof die ik via Marktplaats kocht op maat voor twee gordijnen in ons tuinhuisje.
Geheel geen prioriteit.
Maar het  moet wel leuk blijven natuurlijk.
Onder het mom van less is more ben ik voorlopig dus weer gekanaliseerd druk.


2 opmerkingen:

  1. Een tuin bij de Vlietlanden, tof zeg, dat is een hele fijne plek om te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hardlopen en lekker bezig zijn met je tuintje is al voldoende:-)
    je hebt eigenlijk niet meer nodig, ik moet mezelf ook van de laptop afschoppen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!