Pagina's

maandag 3 maart 2014

Echte Liefde

Mr. Moose is regelmatig op reis voor zijn werk.
Da's vaak stomvervelend.
Maar je raakt er ook aan gewend.
Hij neemt meestal een cadeautje mee.
Da's natuurlijk leuk.
Maar voor mister Moose niet altijd makkelijk.
Ik vind nogal aparte dingen leuk.
Vindt hij.
Tot nu toe zat er een licht stijgende lijn in.
Qua schot in de roos zeg maar.
In het begin kwam hij thuis met dingen als een nagelvijl.
Ik heb in mijn leven nog nooit mijn nagels gevijld.
Maar deze keer!
Een tweedehands blikje!
So nice...
En dan ook nog:
Voor little miss Moose een handgemaakte madeliefjes-ketting/ceintuur!
Da's toch Echte Liefde.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig blikje. En wow, die ceintuur is prachtig, ik zie al helemaal voor me hoe vrolijk die staat in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blikje is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is ook best lastig voor mannen toch? Volgens mij vond hij de mevrouw op het blikje zelf erg leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, ik moest een beetje lachen om de vijl. Mannen denken altijd zo praktisch.
    Maar heel leuk blikje heb je gekregen!
    En de madeliefjesketting is zo schattig:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!