Pagina's

dinsdag 29 oktober 2013

Hup


Homemade gestempelde confetti & geknipt en geplakte slinger.
Want ik ben de drempel over.
Eerst durfde ik niet. Omdat er al zo veel zijn. Mooi, leuke, inspirerende.
Maar ik merkte dat het voor mij zo'n fijne plek zou zijn om alles bij elkaar te houden en te brengen.
Voor mezelf. Eigenlijk.
En het leek me ook heel "leuk".
Dus toen had ik besloten. Maar het nog niet gedaan. Want het is al zo druk. Hahaha.
En ik durfde nog steeds niet.
Maar toen maakte ik een HUP-slingertje (geïnspireerd door ingthings (wederom)).
En dacht HUP!

Dus.
Nu ben ik een blogger.

Maar ik heb het nog niemand verteld.
:-)

p.s. De "confetti" maakte ik met een supersnel en -makkelijk zelfgemaakt foamstempeltje. Hoe feestelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!