Pagina's

zondag 3 november 2013

Kralen

Gisteren zag ik in het snailmailboek, wat geen echt boek is (helaas), van Ankepanke o.a. een vosje en een aardbei gemaakt van strijkkralen. Echt heel leuk!
Dus toen vandaag little miss, little mister & ik weer wat fruitiger rondliepen na een korte maar felle buikgriepronde moest ik "kralen".
Tot grote vreugde van little mister Moose (de kraaltjes komen nog steeds overal tevoorschijn...).
De aardbei en het vosje maakte ik eerst onbeschaamd na.
Dat was leuk.
En geduldtestend. Als je bijna klaar bent blijken die kleine kraaltjes ineens nog lastiger vast te pakken en te plaatsen.
Toen maakte ik een kleinere versie van de aardbei.
En toen vond ik dat ik ook zelf iets moest ontwerpen.
Omdat ik toch altijd dat stemmetje heb dat mij zegt dat ik zelf eigenlijk niet echt heel creatief ben.
En omdat ik een leuk idee had.
Vond ik.
Dat dan weer wel.
 Ik ben niet gaan kijken of iemand anders er ooit al zo een had gemaakt. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!