Pagina's

dinsdag 19 november 2013

Vossenjacht

Vandaag durfde ik eindelijk de eerste snailmail voor Tante Jannie's Postkamer te maken.
Het resultaat zal ik binnenkort laten zien.
Er zaten in ieder geval vosjes in.
Best een aantal.
Dat ontstond gewoon.
Eén ervan tekende ik zelf.
En ik ben niet echt een tekenaar.
Maar vandaag was ik bij Dille & Kamille.
En daar vond ik een Boek. Zo'n hoe te tekenen boek. Daar heb ik er al meer van.
Dus ik wilde hem eigenlijk kado geven. Maar toen ging ik er in bladeren...
Echt Leuk!
Dus terwijl ik aan het opdrogen was van het enorm natte weer en ik genoot van mijn kindervrije dag (ha ik moet toch even slikken terwijl ik dit zo eerlijk optyp), ging ik even tekenen.
 
Ik spitte het hele boek door.
En hoera, er stonden zelfs meerdere vosjes in!
Deze ga ik nog maken.

Maar deze gaat op de post in de snailmail.
Wat een fijne herfstdag.



2 opmerkingen:

  1. wat een leuk kleurboek he! die hebben mijn kinderen ook! en ineens kunnen ze draken, slangen en paarden tekenen, (ik kijk er ook stiekem in)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is echt leuk. En zo goed bedacht vanuit die geometrische vormen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!