Pagina's

zondag 8 december 2013

Kaal

Ik lees en hoor op allerlei plekken dat velen al helemaal in Kerstfeer zijn.
En/of dat al vóór Sinterklaas waren.
Voor mij geldt dat helemaal niet.
Eerlijk gezegd is het me dit jaar niet eens gelukt om echt helemaal in Sintsferen te komen.
Misschien omdat ik al met Kerst bezig was.
Ik leg het later nog wel eens uit.
Maar gisteren vond ik dat er toch iets met Kerst moest in huis.
Dat betekende dat het nu echt tijd werd om de vele vlaggenlijnen weg te halen die er nog hingen van de verjaardag van little miss Moose.
Dat was op 12 november.
What can I say... I am a sucker voor vlaggenlijnen & feestslingers.
Zo kaal als ze weg zijn.
Ik voelde een 1 en 1 is 3 opkomen.
Little miss Moose en ik sloegen aan het vouwen.
En echt, ik zei het al eerder, vouwen is lekker.
We vouwden de Five Pointed Origami Star.
Mooi en makkelijk, daar hou ik van.
We vouwden er een flink aantal.
Zie hier ook gelijk een van mijn favoriete knutselvrienden: de Pritt-stift.
Echt, geen aandelen, maar stelt bijna nooit teleur.
En ruikt Zo Lekker.
Het werd een moderne/andere/hippe/authentieke? maar vooral erg blije...
Kerstslinger.



4 opmerkingen:

  1. Mooiiiii! Bij mij hangt ook al het een en ander, maar ook pas nadat ik Faethon zijn slingers vrijdag pas weghaalde. Herkenbaar dus! Fijne zondag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Voel hier gelijk vouw inspiratie opkomen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk, er is hier niets kersterigs te vinden nog behalve de over-de-top krans die ik maakte maar ik voel ineens de behoefte opkomen een gezellig slingertje op te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke slinger zo! En ik kan ook niet zonder Pritt stift trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!