Pagina's

zaterdag 7 december 2013

Feestmuts

Hij is af.
En hij prijkt nu op ansichtkaarten.
Voordat ik het wist had het ie een feestmuts op en bedacht ik een heuse give away.
De eerlijke winnaars zijn: Majel en Fotootjevandaag.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.
Maar Knitty Galore en Mme nosenose: ik stuur er met alle liefde ook 1 naar jullie op.
Want door meedoen ben je soms ook gewoon al een winnaar.
Dus mail me jullie adressen als je wilt en over een tijdje ligt er een Different Deer in de bus.


7 opmerkingen:

  1. ow, wat een fijn blog. Ik hou ervan... ik volg :-) Groetjes van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk! Ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah! Maar wat was nu het geheime item dat je ging gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het stempeltje met de feestmuts gebruikt, links onderaan. Jouw tip was ook leuk trouwens maar dat leek me dan niet meer eerlijk haha.

      Verwijderen
  4. Jeeej wat is ie leuk geworden. Mail je meteen. Thanks!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!