Pagina's

vrijdag 6 december 2013

Likken

Vandaag maakte ik blauwe bessen tiramisu.
Hmmm.
Extra lekker door het idee dat het door die übergezonde bessen wel meevalt qua slecht voor de lijn.
Dit is het recept.

Ik maak altijd twee lagen.
Dat dan weer wel.
Ik heb nog steeds plannen om van al mijn losse favoriete rondslingerende (niet persé in die volgorde) recepten een leuk boekje te maken.
Het is alleen een van de vele plannen.
Misschien is dat ook wel een fijn klein genoegen van mij.
Lekker veel leuke/creatieve/gezellige/mooie plannetjes hebben.
Dan heb je nog zo veel om je op te verheugen.
En over te fantaseren en mijmeren.
Ik hou van mijmeren.
Ook een klein genoegen.
Tijdens de bereiding van de tiramisu herinnerde little mister Moose mij aan een groot genoegen uit mijn jeugd.
De gardes af mogen likken na het mixen.
Hmmm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!