Pagina's

maandag 17 maart 2014

Knock on wood

Ik werd geïnspireerd door een tutorial op CreativeBug.com.
Iets met bijenwas.
Dat had ik niet.
En het smelten en föhnen wat er bij kwam kijken leek me ook zoveel gedoe.
Dus ik probeerde op goed geluk een variant uit.
Een fotocollage op hout als cadeautje voor vrienden na een gezamenlijke vakantie.
Hoeft niet echt verder uitgeschreven te worden toch?
Op maat printen/knippen & steeds laagjes Modpodge.
Als laatste met verf details accentueren/toevoegen.
Met een laserprint werkt het wel het beste.

4 opmerkingen:

  1. leuk eindresultaat hoor! Ik wil dat ook nog steeds eens proberen, maar komt er steeds niet van.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dat ken ik, heb nog een hele lange lijst van uitprobeersels liggen!

      Verwijderen
  2. Over een origineel cadeau gesproken. Onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!