Pagina's

zondag 16 maart 2014

Watje

Iedereen had er over.
Ik ook!
Het was zulk lekker weer afgelopen week.
Het leven veranderde gelijk.
Heerlijk lang in de grote zandbak op het pleintje.
Little mister Moose blij.
Ik blij.
 
Man wat vond ik het koud de dag na de warme dagen.
Maar ja de zandbak was ontdekt.
Dan maar met sjaal.
Brrr.
Ik hield het na 14 minuten voor gezien.
Dat werd een klassiek geval van kicking and screaming.
Zijn woedende blik bevatte ook een desillusie.
Mijn moeder is een watje.

2 opmerkingen:

  1. ja joh het was echt koud! Had de neiging om de verwarming weer aan te doen, maar vond dat dat echt niet kon na dat heerlijke weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik moet een beetje lachen om je verhaal;-). uiteindelijk is mama de baas!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!